POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE
- Splošno
Splošni pogoji v nadaljevanju veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo s fizičnimi osebami preko spletne strani VAL ZDRAVJA. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino VAL ZDRAVJA upravlja podjetje LAIDIR 5, ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
- Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine
- informacije o cenah izdelkov;
- način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. predvsem rok dostave;
- informacije o možnih načinih plačila;
- informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
- Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov ob dostavi na dom, ki so na zalogi, je do 5 delovnih dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Trgovec sporoči uporabniku (kupcu) po elektronski pošti ob potrditvi naročila.
- OSEBNI PREVZEM: Osebni prevzem je možem v Mariboru. Pri izbiri osebnega prevzema paketa je možno plačilo naročila s plačilnimi karticami in gotovino. Plačilo paketa po povzetju ob prevzemu ni možno.
- PO POŠTNEM POVZETJU:V tem primeru uporabnik (kupec) plača poštne stroške in stroške provizije za vplačilo odkupnine. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z GLS dostavo, ki nudi navadno in zanesljivo dostavo. Dostavljalec bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da uporabnika na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, lahko paket prevzame na prevzemnih mestih GLS-a. Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaščito izdelka. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški.
- Načini plačila
Trgovec uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- z gotovino ali s plačilno kartico ob prevzemu, v tem primeru velja spletna cena
- po predračunu (e-banka, položnica, SWIFT številka…) Podatke za plačilo bo kupec prejel ob naročilu izdelka na elektronski naslov.Predračun je potrebno plačati v roku 7 dni, sicer ima Trgovec pravico odstopiti od pogodbe. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal uporabnik nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet. Naročeni izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem času.
- Stripe (plačilne in kreditne kartice Maestro, Mastercard, Visa, Karanta)
- Cena
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine VAL ZDRAVJA.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave, slednja je navedena v košarici. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov v spletni trgovini. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega programa na zalogi oz. so v ponudbi. Popusti se med seboj ne seštevajo.
Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini, o čemer bomo kupca obvestili v 24 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.
- Postopek nakupa
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
- izbor izdelka za nakup;
- dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
- določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
- pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;
- izbor načina plačila
- pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo
- seznanitev, da z oddajo naročila nastane obveznost plačila podjetju, potrditev in oddaja naročila, ter s tem zaključek nakupa
6.2. Naročilo potrjeno
Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca), na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave.
6.3. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. V elektronskem sporočilu Trgovec obvesti kupca o pravici do odstopa od pogodbe in načinu izvrševanja te pravice ter navede naslov, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave. Naročeni izdelki bodo odpravljeni po prejetem plačilu.
- Račun
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki.
- Naročilo z obveznostjo plačila
Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu.
- Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu na naslov podjetja VAL ZDRAVJA. Spletna trgovina, Betettova ulica 7, 2000 Maribor najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži. Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo.
Priložena mora biti kopija računa.
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).
- Reklamacija
Trgovec zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačen izdelek, izdelek v napačni količini ali izdelek kako drugače odstopa od kupčevega naročila.
Kupec lahko prijavi reklamacijo na:
- na e-naslov: NAPIŠI NASLOV
- na kontaktno telefonsko številko: +386 (0)41 502 729
Ob prijavi reklamacije, se sestavi reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskem zahtevku se popišejo izdelki, ki so predmet reklamacije in zapišejo kupčeve ugotovitve o napakah na izdelkih. Kupec ima pravico, da v reklamacijskem zahtevku navede način rešitve reklamacije ali je to zamenjava blaga, dobropis ali pa vračilo denarja.
Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: NAPIŠI NASLOV, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa.
11.Garancija izdelka
Obdobje garancije izdelka je jasno navedeno na garancijskem listu. Podrobnosti garancije so priložene k navodilom uporabe in izdelku.
Če menite da izdelek ne deluje tako kot bi moral, nas prosim obvestite preko elektronskega naslova: NAPIŠI NASLOV
Čeprav se podrobnosti vsakega primera lahko nekoliko razlikujejo, je osnovni postopek za uveljavljanje garancije naslednji.
Zagotovo vam bomo odprli zahtevek za uveljavljanje garancije.
Za vrnitev mora biti izdelek nepoškodovan v originalnem stanju s priloženimi vsemi deli, ter embalažo tako kot je bila ob prevzemu. Če izdelek, dodatki in embalaža niso popolnega stanja, vaše vračilo ne bo sprejeto. Priložiti morate originalni ali kopijo računa ki je bil poslan skupaj z izdelkom. Če le tega ne priložite vaše vračilo ne bo sprejeto. Stroške vračila pošiljanja paketa krije pošiljatelj. Poskrbite za poštne storitve s sledenjem paketa. Vsi vrnjeni aparati bodo pregledani z naše strani in če bo odobreno, boste prejeli povračilo ali menjavo blaga v 14 delovnih dneh.
Naš tehnični center bo ovrednotil zahtevek za uveljavljanje garancije.
Če je težava zajeta s pogoji garancije (izdelek ne deluje tako kot bi moral in je v obdobju garancije) bomo odpravili težavo ali zamenjali izdelek z novim ter ga brezplačno poslali nazaj k vam. Če je težava posledica zlorabe ali če dejansko delovanje izdelka ustreza pričakovanjem, vam bomo zaračunali stroške prevoza in nadomestilo za tehničen pregled, da bi vam produkt poslali nazaj.
- Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.
- Varstvo otrok in oseb z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je mlajši od 18 let ali oseba z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih zakonitih zastopnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja zakonitih zastopnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo osebe, mlajše od 18 let ali osebe z omejeno ali popolno odvzeto poslovno sposobnostjo, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od teh oseb tretjim osebam, razen njihovim zakonitim zastopnikom.
14.Varstvo osebnih podatkov
Splošno
Z nakupom v spletni trgovini uporabnik dovoljuje, da VAL ZDRAVJA kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov in ostalo zakonodajo s področja varstva podatkov.
VAL ZDRAVJA (v nadaljevanju: trgovec) zagotavlja, da vse osebne podatke uporabnikov spletne trgovine in vse ostale podatke, zbrane v postopku registracije in nakupa, obdeluje zakonito ter le v obsegu namena zbiranja teh podatkov, da jih ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam, ter da so vsi osebni podatki uporabnikov zaupni. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.
- Piškotki in IP naslovi
Piškotki, ki jih uporablja večina današnjih spletnih strani doma in v svetu, omogočajo hitro, prijazno in enostavno sodelovanje med vami in spletno stranjo ter vam omogoča prijazno uporabniško izkušnjo v primeru, da privolite v njihovo uporabo. S pomočjo nekaterih piškotkov lahko vzorčimo in segmentiramo obiskovalce in s tem zagotovimo vsebine, ki so najbližje interesom in preferencam posameznega spletnega uporabnika. Piškotki so majhne datoteke, ki jih strežnik pošlje uporabnikovemu brskalniku med pregledovanjem spletne strani. Prejeti piškotek se nato namesti na napravo (računalnik, tablica, pametni telefon), s katero brskamo po spletni strani.
- Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec ima pravico, da pred objavo pregleda mnenja, komentarje in ocene in ne objavi tistih, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, in žaljiva ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu podaja osebno privolitev za objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih, z navedbo imena avtorja. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno v reklamne namene vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.
- Odgovornost
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
- Pritožbe, spori in uporaba prava
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 (0)41 502 729. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov: NAPIŠI NASLOV. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno, stvarno pristojno sodišče v Mariboru.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
- Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani VAL ZDRAVJA. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!